Böldbeklädda löv

Gud, förlåt mig för uppdateringen men har inte haft tid att blogga den senaste tiden, förhoppningsvis blir det bättre nu.
Jag har i alla fall fått gjort mycket denna veckan, i onsdags var jag till exempel på gymnasiemässan med Alma, gud vad jag älskar den tjejen asså, jag har haft NO-prov som förhoppningsvis inte gick för dåligt även om stressen tog över i slutet av lektionen, sen i går blev det att slappna av lite med bästa vännerna. Skitmysigt var det, vi bara snackade, käkade gott och skrattade. Måste göras om snart asså!
Men nu är jag i alla fall hemma och lyssnar på Filip och Fredriks podcast, åh så bra det är.
Snart blir det förhoppningsvis middag, lasange, haha svälter lite här, och senare blir det väl en film med la familia och kanske fixa lite med ny design för gud vad trött jag är på den jag har nu.
Nu ska jag återgå till podcasten och ni får ha en fortsatt bra kväll!


En oredigerad bild på böldbeklädda löv bara för att fylla ut inlägget lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0