i like it when you smile but i love it when i'm the reason


Hemma från den värtsa dagen i skolan på evigheter, och det är inte klokt vad jag har känt mig mobbad.
Det är ju som alla vet lucia i dag vilket betyder luciatåg, något som jag valade att inte vara med på vilket resulterade i en ensam tjej som satt på tok för mycket med sin mobil i skolan i dag. Härligt va?

Nu sitter jag i alla fall och tröstar mig med en kopp té, pappa säger att vanliga koppar heter muggar, inte klokt om ni frågar mig då måste man ju säga témugg, ni hör hur fult det låter va?
Vid halv fem drar jag på lillebrors luciatåg i hopp om att träffa någon trevlig prick, kameran hänger med så jag kanske kan få lite mysigt juliga bilder i år trots allt.

Postkodmiljonären

Just kollat på postkodmiljonären, var ju med under inspelningen för några veckor sen och gud vad kul det var att se alla från klassen sitta där i publiken!
Har lite idéer till kommande inägg förresten men det får vänta till senare, nu blir det film med familjen.

Back to the blog

Åh vad jag har saknat min lilla blogg, tappade lusten helt, blev till och med så illa att jag var otrogen mot min riktiga bloggis med en annan...
But i'm back now!
Lovar att ta tag i bloggen riktigt i helgen så jag kommer ha mer tid än nu, men bloggen kommer komma igång igen det lovar jag!

RSS 2.0