4 things about school

Till tonerna av Miss Li försöker jag förgäves komma på 1 sak som fungerar bra med dagens skola, jag har skrivit två så ni inte tror att jag inte tycker något fungerar i skolan, och tre saker som inte fungerar så bra med skolan och behöver arbetas med i framtiden.
Gud vad jag älskar att få extrauppgifter under nästan studiedagar.

Nej men det får nog bli en läxkväll idag, känner att det behövs lite extra arbete från min sida om jag ska komma in på mitt gymnasium som jag typiskt nog, trots att jag fått höra att jag inte borde, har förälskat mig i, så ja nu gäller det att plugga och arbeta häcken av mig så jag inte blir för besviken i juli.

Kan förresten tala om att en ny design är påväg, kan lova att den kommer bli grym, och nu är det bara headern kvar så får se om jag kan fixa det i morgon.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi gjorde ett länkbyte i menyn, men du la aldrig till mig :/

2011-10-18 @ 21:00:03
URL: http://elsasfoto.webblogg.se/
Postat av: AMANRA♡

heej snygging :)

allt bra med dig?

KRAMIS

2011-10-18 @ 21:17:34
URL: http://amanras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0