If we were children I would bake you a mud pie Warm and brown beneath the sun

Gud förlåt att jag inte har bloggat på, vad blir det tre dagar?
Jag har nämligen haft fullt upp med mina vänner, man måste ju ta vara på chansen att träffa alla nu när man är ledig, jag har även fått min cykel stulen men det är en annan sak som det inte hjälper att sörja över så nu släpper vi det!

Imorgon blir det i alla fall filmkväll med Alma, Matilda och kanske Fanny, fan vad kul det ska bli, en kväll full av film, snack och massa gott tillsammans med trevliga människor. Så det ska vara.

Just det, jag färgade ju håret i går och det blev kanske lite mörkare och brunare än jag tänkt mig men jag kan alltid färga håret igen om jag skulle vilja det. Bilder kommer i morgon, lovar.
Nu ska jag gosa ner mig under täcket med ett avsnitt gossip girl och hoppas att mitt värkande huvud blir bättre, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0