En katt under soffan

Åh förlåt att jag inte bloggat riktigt på hela veckan men jag har tagit vara på min lediga tid och umgåts med vänner, det behövdes verkligen ska jag säga! När lovet är över kommer uppdateringen att återgå till det vanliga skulle jag tro, kanske gör den det redan imorgon om jag inte har för många läxor att göra..

Jag borde egentligen sova nu, vända tillbaka dygnet ni vet, men jag är så rädd att katten som är större än vad hon egentligen tror ska krypa in under soffan och fastna där som hon gjorde för kanske en timma sedan, fick lagom mycket panik när hon inte kunde komma ut ska jag säga. Sötaste katten!
Fast hon verkar ha lugnat sig nu så jag antar att det är säkert att sova nu, vi hörs när jag får tid till bloggen nästa gång.



Gullungen samma helg som hon kom hem till oss ♥

Kommentarer
Postat av: kajsa

skulle du vilja ha ett länkbyte? kram <3

2011-11-06 @ 17:47:08
URL: http://kajafia.webblogg.se/
Postat av: Rebecca Rehn { F O T O }

Gud så söt!

2011-11-18 @ 12:20:31
URL: http://rebeccaarehn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0