Smile, it's a wonderful day


VärldensSegasteTjejMedEnKoppTeIHandenUppdaterarJustNuFrånSängen.

Hej på er och förlåt för att det inte blev något inlägg igår, knappt något idag heller för den delen, har legat och läst Ondskan hela dagen.
Haha där fick man för att man sköt upp det och sa att jag ska läsa varje kväll under praon men  sket man i det antar jag..
Men snart är boken utläst + att jag har en svenskalektion på mig att läsa i morgon också.

Annars har det inte hänt så mycket, planerar att dra in till Ikea med madre på tisdag och köpa lite saker till rummet. GUD HAR SÅNA PLANER, LÄNGTAR EFTER ATT FÅ VISA ER!

Nu blir det plockande i rummet samt lite designfixande, är inte riktigt nöjd med det nuvarande utseendet på bloggen om jag ska vara ärlig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0