Nöjd chey skriver nöjt inlägg

Mina fina, hej på er, hoppas att eran dag har varit lika bra som min.
Sprang 3,6 km med tiden 29 minuter på idrotten förut, inte bästa tiden kankse men hey jag får väl vara glad att jag klarade det? Sen fick jag reda på hur ett NO-prov jag gjorde förra veckan gick, VG på det, några småfel bara men fick rätt ändå.

Rätt så nöjd känner jag mig nu alltså, därför kära läsare tänker jag inte göra ett piss på resten av kvällen, det ni!



Avslutar inlägget med en bild som Tilde gärna ville se, nämligen min kära iphone som idioten i mig råkade klämma i en bildörr när den låg i jackfickan i lördags, ingen vacker syn det här, höll på att börja gråta när jag tog upp mobilen för att kolla klockan och den såg ut såhär..
Men nu är den i alla fall tillbaka från reperation och glaset på framsidan ser helt underbart nytt ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0