Hej från en apotekare!


Härligt ofokuserad bild på mig och el gato såhär i slutet på morgonen.

Tja people, sovit gott? Vi får hoppas att ni har det i alla fall.
Varför skriver jag ett inlägg vid denna tiden på morgonen då? Borde inte jag vara i skolan?
Nej det borde jag inte för jag har prao denna vecka och som den lyckans ost jag är börjar jag jobba i vid tio, härligt va, enda jobbiga är att jag praoar på apoteket och måste låna en såndär vit rock + ta med mig tofflor? Jag har ju inga tofflor jue, fast det löser sig, kan nog ta brorsans crocs.

Nu väntar jag i alla fall på att mormor och morfar ska komma hit, egentligen skulle jag cyklat ner till bussen men hittade inte cykelnyckeln så det slutade med att jag ringde mamma som tyckte att jag skulle ringa mormor, som tur var skulle dem ändå till Uddevalla så jag släpar inte ut dem från hemmets trygga vrår i onödan.

Vet inte riktigt när jag slutar om jag ska vara ärlig men bloggar mer när jag kommer hem i alla fall.

Kommentarer
Postat av: SimoneH - fotografen i Göteborg

men så sött :D

2011-10-04 @ 10:22:56
URL: http://simoneh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0