You're like a teddybear, fluffy


Bara jag som får ett väldigt sug efter godis när ni ser denna bilden?

Fick ett ryck och ändrade designen, gud måste måste måste fota till en ny header i helgen, dör snart!
Vad har jag gjort annar idag då?
Nördat Vampire Diaries är vad jag har gjort, jag borde egentligen inte men ack så bra det är, trots att alla jag pratat med säger att det är för likt typ twilight.

I morgon blir det att vara med under inspelning av postkodmiljonären med klassen, kommer bli grymt, får väl se om jag stannar kvar i stan efteråt jag skulle verkligen behöva ett par nya vantar förstår ni.
Nu har jag inget mer att skriva, bra bloggare man är alltså, så vi hörs i morgon eller något sånt, okej?


Kommentarer
Postat av: Haidi Jakobsson

Hoppas du har en trevlig tisdag hihi :D

2011-11-22 @ 14:05:37
URL: http://haidisblog.se
Postat av: Angelina

Jag blir supersugen på godis då jag ser bilden!

2011-12-16 @ 18:19:48
URL: http://angelinafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0