Life is a video game, no matter how good you get you are allways zapped in the end

Tjabba tjena och hallå på er fina läsare, hoppas att eran dag har varit bra, min har i alla fall varit tiptoppen.
Utvecklingssamtalet gick bra as usual, fick höra typ samma saker som vanligt så ja jag fick inte skäll för något i alla fall, sen är vi lediga i morgon tack vare att våran matte- och no-lärare är sjuk och eftersom vi har två av tre lektioner med honom + en timma kompledigt får vi helt ledigt i morgon.
Skönt? Hur skönt?
JÄTTESKÖNT!
Men tro inte att jag kommer ligga och slappa hela dagen ändå, nej nej imorgon blir det nämligen att skriva reflektion för judendom och islam till so:n, kanske gå ut och fota också känner mig reda att vandra ut i skogen nu när alla kryp börjar försvinna för vintern.

Nu blir det att göra sig ordning för sängen och sedan slå sig ner framför någon ny serie eller börja läsa om någon gammal bok, vad det än blir så hörs vi inte mer idag utan det blir i morgon.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0