The week that's been

Wazzup dudes, eller hej om nu det låter bättre.
Hej på er i alla fall, efter typ en vecka borta från bloggen är jag tillbaka och känner mig grymt taggad på att ta tag i bloggen, for real this time.. höhö jag måste sluta blanda in engelskan i mina meningar.

Veckan har varit bra i alla fall, jag har skrivit om Iran och lämnat in, i tid dessutom, fast jag det kunde ju ha blivit bättre, hittade till exempel ingenting om hur människorna hade det och det kändes inte rätt att chansa..
Jag har även blivit tokkär i the vampire diaries och Ian Somerhalder, gud jag dör varför har jag inte upptäckt den serien tidigare?
Okej det har inte hänt så mycket denna veckan om jag ska vara ärlig men jag är helnöjd med den ändå.

Nu blir det att fixa lite i rummet, inte för att jag tror att det kommer bli någon skillnad men det är alltid värt ett försök.


Bara för att.. liksom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0