Oh daddy dear, you know you're still number one

Farsdag idag ja, därav den dåliga uppdateringen som ni kankse förstår, har varit ute och åkt hela dagen till olika firanden men det finns ju alltid något positivt i det hela och det stavas TÅRTA, haha.
Nej men, dagen har inte varit dålig i alla fall, och ännu bättre blev den när jag loggade in här på bloggen förut och såg att jag hade fått ett litet besöksrekord, 64 besökare so far.
Okej kanske inte mycket för er andra därute men för mig känns det toppenbra så tack så mycket för att ni klickade er in på min lilla blogg och förhoppningsvis stannar kvar.


Ni kanske förstår att jag fick en chock när detta jättehoppet i min statistik dök upp på rutan.


Kommentarer
Postat av: Joanna

Åh vad kul för dig :D

2011-11-13 @ 22:37:20
URL: http://joannalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0