Godmorgon!

Godmorgon på er mina fina!
Nu är det äntligen fredag igen, sista dagen innan helgen, hur skönt är inte det liksom?
Men självklart har man ju skola innan man blir ledig igen, dagen börjar med matteprov sen kommer allt nog flyta på som vanligt, men ni får önska mig lycka till nu, okej?

Efter skolan drar jag in till torget för att presentera mig på min paroplats men även för att kolla efter en ny foundation och en tröja inne på lindex, lite saker som är bra att ha bara. Väl hemma igen kommer Fanny hit, antar att det blir mycket prat, filmtittande och kanske leka lite med kissen, kommer bli dundermysigt!

Så där har ni min dag i korta drag, hoppas att ni har det bra idag för det ska jag verkligen ha.
Kommer upp mer inlägg senare, tills vidare får ni leva era egna liv och leva dem bra!


När bild på the nose, inte för att det är den del på min kropp som jag älskar mest men hey jag ser ut så och tänker inte göra något åt det så lika bra att jag väjer mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0