Fantomens Grotta

Det har varit helt tomt här på bloggen nästan hela dagen, ja förutom den ynklige mobilbloggen från förut när jag satt på bussen dårå, godiset såg förresten väldigt äckligt ut när jag såg bilden större men ack vad gott det var!

Idag har det i alla fall varit kalas för bror så jag har ätit mig mätt på tårta, varma mackor och godis, känns som om det blivit lite för mycket sött faktiskt, men men.
Nu har i alla fall alla dragit hem och jag ligger i sängen och försöker skriva ett CV men hur gör man det liksom?
Det känns så löjligt att skriva vad man heter, hur gammal man är och vad man har gjort tidigare för sorts jobb.
Jag har liksom sålt GT? That's it. Fast behöver ett extra jobb, kommer bli grymt om jag får ett då kan jag liksom köpa kläder och allt sånt själv.

Nej nu ska jag fortsätta med CV:t så hörs vi i morgon någon gång, ska plugga som bara den i morgon men man måste ju ta pauser lite då och då.


Har inga bilder på datorn så ni får en bild från typ förra sommarn inne i fantomens grotta typ, tagen by moi med min gamla gamla kompaktkamera. Gud måste ut och fota snart asså, gärna i skogen, fast jag är rädd för myror  så har inte vågat mig ut dit än..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0