Digster Premium

När jag sprang förut gjorde jag det till den här spellistan från Digster.se. Vissa låtar på den listan var riktigt bra för att få igång mig, tjejen som hatar att springa, medans andra låtar inte föll mig i smaken alls men man har ju olika smaker.

Nu tänkte jag låta er ta del av digsters premiumtjänst, vilket jag egentligen borde gjort för länge länge sedan men helt enkelt inte orkat.

Vad är digster då?
Jo det är en sida där man kan ladda ner spellistor till spotify, för dem som inte alltid orkar göra egna eller bara vill hitta lite ny musik, helt gratis dessutom.
Med premiumversonen av digster får ni tillgång till fler spellistor att ladda ner.
Hur får man premiumversionen då undrar ni säkert nu, jo allt ni behöver göra är att klicka här och registrera er, under registreingen anger ni kampanjkoden Buzzador.

Det är just en buzzador som jag är, det innebär att jag får olika erbjudanden om att prova på saker, t.ex. digster, om ni också vill bli en buzzador kan ni gå in häääär och bli medlemmar.

-------------------------------------------------------------
Så nu har ni fått ett äckligt försenat inlägg som jag egentligen skulle skrivit a long tima ago, men jaaaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0