Spanish for dummies

Har spanska, riktigt tråkigt så tänkte blogga lite, även om jag sa att uppdateringen nog skulle bli låg. Varför saknar man bloggen som mest när man inte kan blogga?
Nu är det hur som helst bara några dagar kvar av skolan sen kommer en vecka av efterlängtad ledighet, gud så skönt, men tills dess har jag spanskaprov på torsdag, svenska och so till senast fredag, om jag inte var så lat när jag väl var hemma hade plugget gått som en dans på rosor men nej nej, jag har fått latgener.

Men ikväll blir det två timmar plugg, så är det bara önska mig lycka till så ses vi när jag tagit mig igenom högen av skolarbete!


Dåligt bild från i slutet av åttan när Alexandra åker longboard på klassdagarna, ingen vidare kvalitet men en bild är ju alltid en bild.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jättekul att du är med och tävlar om att bli veckans blogg, lycka till :D

haft en bra start på veckan? :)

kram, http://hannalovisasol.se

2011-10-25 @ 16:52:19
Postat av: Anonym

Hej!

Vill du har tusentals fler besökare? - Var med i dagens blogg hos mig!

Och imorgon väljer jag ut FYRA VINNARE!

Så ta chansen att utöka antalet läsare idag!



Kolla även in bloggen för att få träningstips och få din drömkropp!

kommer även skriva om mitt liv som modell!



Här hittar du tävlingen:

http://svettlukt.blogg.se/2011/october/dagens-blogg-1.html



Lycka till!

2011-10-25 @ 17:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0