No inspiration


Bild tagen i helgen, riktigt nöjd med den faktiskt.

Förlåt förlåt förlåt för att det har blivit så dålig uppdatering idag och igår, verkligen, men jag har inte haft ett skit att blogga om. Önskar att jag kunde visa vad jag har haft på mig men nej, jag har inte använt några av mina snyggare kläder denna veckan då jag ändå får låna kläder på apoteket. Så ja, det känns liksom lite onödigt att ta en bild på något halvsnyggt bara för att få ett inlägg liksom..

Men lovar att uppdateringen blir bättre till helgen, då kommer jag förhoppningsvis vara lite piggare också när jag får sova ut på morgonen för ni anar inte vad trött jag är nu.

Ni får i alla fall ha det bra tills vi hörs igen så sköt om er tills vidare!

Kommentarer
Postat av: My Vestlund

FINT! ♥

2011-10-07 @ 16:37:31
URL: http://myvestlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0