Never sacrifice who you are just because someone has a problem with it.

Godmorgon sötnötar, härligt att det är måndag igen va?
Nej, det är det verkligen inte, särskilt inte när man vaknar upp till refrängen av Rebecca Blacks låt Friday (som förövrigt är en grym väckarklockslåt, vaknar alltid) och fick genast för mig att det var fredag men upptäckte snabbt att jag hade fel..

Men det blir nog en okej dag ändå, vi kommer ha typ tre lektioner för vi ska åka in och se på Easy A med klassen, rätt skönt ändå + att jag inte behöver hänga med så väldigt eftersom att jag har sett den två tre gånger.

Efter skolan hoppar jag i alla fall på tidigaste buss in till Stenungsund där jag möter upp Fanny och Maja för att sedan vid sextiden strosa iväg till Ninas Café för brainstorming inför en ny teateruppsättning, kommer bli svinkul!
Jag kommer nog hem någon gång efter åtta tror jag och då kan det nog bli något mer inlägg så vi hörs kanske då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0