Kort om dagen

Kanelbullens dag idag då, känns helt okej med tanke på att vi fick jättar till bullar från expresso house idag på praon. Blev så mätt att jag skippade lunchen, fast tog självklart igen det när jag kom hem och upptäckte att jag faktiskt var rätt så hungrig..

Hela dagen har vart helt okej faktiskt, jag har fått lära mig kassan så förhoppningsvis får jag stå där senare i veckan också, sen har jag ändrat om på tand och munhyllan, något man gör några gånger per år, förstår helt ärligt inte varför men ja.
Borde nog städa mitt rum också, jag säger att jag ska göra det men tror ni inte att jag hittar något roligare att göra?
Ja jag ska städa rummet, en del av det i alla fall, så vi hörs när vi hörs!

Kommentarer
Postat av: daniella:)

Fin blogg! allt bra?:)

2011-10-04 @ 20:15:15
URL: http://daniellabooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0