Dessa eviga rubriker

Kom hem för kanske en och en halv timma sedan, slutade egentligen vid kvart över två eller nåt sånt men när jag kom till skolan hade min buss redan åkt, så ja det blev att sitta där lite, läsa, spela på iPhonen sen dök Johanna upp och vi pratade lite, riktigt härligt faktiskt.
Saknar den tjejen något fruktansvärt ibland! Så lyssna på mig nu, skit inte i eller ändra åsikter om era gamla vänner pågrund av era nya.

Praon var förresten äckligt tråkig, plockade typ bara bland hyllorna och hade tråk, önskar lite att jag hade varit så jävlig mot Alexandra och sökt platsen som it-tekniker jag också för ärligt talat bryr jag mig nu i efterhand inte om ifall hon hade blivit pissur för att vi praoade på samma ställe. Har bestämt mig för att sluta bry mig om vad andra tycker och bara gå min egen väg förstår ni.

Nu blir det i alla fall att läsa svenskabok så vi hörs senare.

Kommentarer
Postat av: Sophie "autophoto"

Nu är dagens blogg ute! vann du inte?

Anmäl dig igen vettja :D

2011-10-03 @ 23:33:06
URL: http://autophoto.blogg.se/
Postat av: HANNA

jättekul att du är med och tävlar om att bli veckans blogg, lycka till :)

hoppas allt är bra med dig annars?

kram, http://hannalovisasol.se

2011-10-04 @ 07:11:19
URL: http://hannalovisasol.se
Postat av: Alexandra

Har aldrig fattat varför du är rädd för mig, inte varför andra är det heller? Du får gärna ta min plats.

2011-10-04 @ 15:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0