Back on track, typ

Godmorgon, eller godmorgon och godmorgon men hej på er i alla fall.
Jag kan ju börja med att säga att det verkar som att många blev väckta av sina katter idag, ja jag var en av dem, fast det är svårt att inte vakna när katten slickar på armar, händer, näsa, pyjamaströja? Fast det var okej, man somnade ju om sen igen och vaknade vid 11:00 vintertid eller tolv igårtid men det känns bättre att vakna vid elva så.

Sen kan jag passa på att säga förlåt för det lilla uppehållet i bloggen de senaste dagarna men jag kände at jag behövde dem för att bara komma ner i varv efter veckan som har varit.
Nu idag blir det i alla fall att ta tag i bland annat mitt rum som helt ärligt ser ut som skit, jag borde verkligen städa oftare asså, eller i alla fall plocka undan det jag tar fram.. 




Kommentarer
Postat av: Zeinab

Hej :)

Jag har tre tävlingar i min blogg, du finner de längst upp i bloggen alltså de är senaste inläggen.

Hoppas du vill vara med och tävla. Skulle vara tacksam om du var med.

Ha det bra.

2011-10-30 @ 15:14:37
URL: http://zeinab.myshowroom.se
Postat av: klara

sv: jo, det är jag.. lägg till mig så lägger jag till dig också. :)

2011-10-31 @ 08:52:54
URL: http://kamerahus.webblogg.se/
Postat av: Anonym

hejsan :) nu är veckans blogg avslutad, kika in här för att se om det var du som vann och anmäl dig igen!:

http://hannalovisasol.se/2011/november/veckans-blogg.html#comment

2011-11-01 @ 15:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0