When I don't know what to write I write stupid things like this text..

Men tjaaa, sitter på det kalla golvet i mitt rum och chillar stenhårt. Eller nej, men golvet sitter jag på i alla fall, fråga inte varför men jag tyckte att golvet såg bekvämare ut än min säng eller datorstol?
Konstig chey..
I dag var vi i alla fall i postkodmiljonären med klassen, helt okej faktiskt + att man fick se en kändis, nej men ni skulle sett vad lång Rickard Sjöberg var. Helt sjukt lång om man jämför med en kortis som typ mig.
Programmet kan ni se den 9-10 december ni lovar väl att kolla? Jag sitter typ alldelles bakom Sjöberg när damen som gillar rött tävlar så ni borde se mig.

I morgon blir det skolan bestående av hemkunskapsprov, matte, som jag borde jobbat mer av idag, So och idrott.
När jag kommer hem blir det väl läxor sen framåt kvällen drar jag och familjen till ikea för julbord, haha, jag dör ska bli så sjukt kul att se vad ikea har som julbord, lovar er bilder.
Idag blir det tyvärr inga bilder däremot av den enkla anledningen att jag INTE fastnar på bild, men kanske är det bättre i morgon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0