En massa förlåt, Cybergymnasiet och lite mer snack



Åh förlåt förlåt förlåt för att jag inte har bloggat sen i lördags, som vanligt har jag inte haft tid eller ork, men nu verkar det som om vi går mot lugnare tider i skolan vilket förhoppningsvis kommer resultera i att bloggen vaknar till liv igen och att dem få läsare som jag hade fått tag på kommer tillbaka.

Jag kom hem från cybergymnasiet för en stund sen i alla fall, drog dit med Klara, Matilda och Alma, toppenbra sällskap måste jag säga, synd bara att skolan var så tråkig.
Gud, jag har ingen aning om vad jag ska skriva egentligen har jag en massa idéer till inlägg det gäller bara att skaffa sig tid och ork till att fixa dem.

För att ni ska slippa läsa mer av mitt svammel drar jag och duschar nu, man vill ju inte vara för äcklig i skolan i morgon liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0